OPERATIVNI PROGRAM KONKURENTNOST I KOHEZIJA 2014. – 2020.
IKT2
Informatizacija poslovanja obrta ”Valent commerc”
O PROJEKTU
Vrijeme trajanja provedbe projekta:
9 mjeseci
Studeni 2019. godine – Kolovoz 2020. godine
Opći cilj:
Unapređenje informacijskih i komunikacijskih procesa obrta Valent commerc.
Specifični cilj:
Stvaranje preduvjeta koji su nužni za unaprjeđenje proizvodno-uslužnih kapaciteta. Smanjenje nepovezanosti poslovnih i proizvodnih procesa te automatizacija pojedinih proizvodnih procesa.
Vrijednost projekta: 111.480,00 kn
Bespovratna sredstva: 82.495,20 kn (74 %)
Vlastiti udio: 28.984,80 kn (26 %)
PROJEKTNE AKTIVNOSTI
1. Nabava i instalacija hardvera te umrežavanje
računalne opreme
2. Instalacija i implementacija novih programskih
rješenja u proizvodnji PVC stolarije
3. Instalacija i implementacija novih programskih
rješenja u proizvodnji drvenog namještaja
4. Upravljanje projektom
5. Promidžba i vidljivost
REZULTATI PROJEKTA
1. Bolja opskrba informacijama na svim razinama poslovanja obrta ‘Valent commerc’.
2. Povećani prihod od prodaje
3. Provedbom projektnog prijedloga unaprjeđuje se devet poslovnih procesa (upravljanje ljudskim potencijalima, financije i računovodstvo, upravljanje imovinom, logistika, marketing, nabava, prodaja, strateško planiranje, upravljanje rizicima)
Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj
Sadržaj ovoga teksta isključiva je odgovornost obrta VALENT COMMERC
Za sve informacije možete kontaktirati:
NOSITELJ PROJEKTA
Stolarski obrt i proizvodnja predmeta od plastike „Valent commerc“
Vinkovačka 63
32284 Stari Mikanovci, Hrvatska
Kontakt osoba: Mile Valentić, vlasnik obrta
Tel: + 385 32 210 185
Fax: + 385 32 211 917
GSM: + 385 98 373 090
E-Mail: info@valent.com.hr
Više informacija o EU fondovima dostupno je na stranici Ministarstva regionalnog razvoja i fondova Europske unije: www.strukturnifondovi.hr